واقعا به به!

30 فروردین 1387


سریال مرد هزار چهره یکی از سریالهای پر حاشیه ی ایام عید بود که این مدت بیشتر از هر ماجرایی در موردش نقد، نظر، جملات قصار و حتی جوک شنیدم. البته این سریال برای من جذابیتی نداشت (من تحمل دیدن هیچ گونه سریالی اعم از ایرانی و خارجی را ندارم) و اکثر قسمتهاش را ندیدم بجز قسمتهایی که نوبت رسید به تمسخر اهالی فرهنگ و هنر! اون قسمتها را با دقت تمام نظاره کردم شاید بخاطر اینکه این قشر جامعه را از نزدیک می شناسم و...

اما این مطلب را ننوشتم که نظرم در مورد مرد هزار چهره را بصورت عمومی اعلام کنم. بلکه مسئله ای که باعث شد این موضوع را عنوان کنم عکس العملی بود که پزشکان وبلاگنویس نسبت به پخش قسمتهای اولیه ی این سریال نشان دادند و در اکثر مواقع باعث شگفتی من شد!

الف. من واقعا متوجه نمی شم چرا در ایران هر فیلمی ساخته می شه قشری از جامعه که در رده ی  اجتماعی و شغلی کاراکتر منفی! قرار میگیرند اون فیلم را توهین به خود و حرفه شون قلمداد می کنند!!!

ب. نوشته ی بزرگمهر حسین پور در همین رابطه که به نظرم جالب اومد.

پ. در رابطه با مرد هزار چهره یکی از پزشکان محترم وبلاگستان در راستای اعتراض به سریال جناب مدیری  نوشته بود: "...پزشک توی ایران همیشه یه طبقه دست نیافتنی بوده..." با خوندن این جمله واقعا شگفت زده شدم مخصوصا که این ادعا را دوستی کرده که فوق العاده نوشته هاش را دوست دارم و براش احترام قائلم اما این جمله اش برام خیلی خنده دار بود! طبقه؟! دست نیافتنی؟! با این حساب همه ی کسانی که رشته هایی غیر از پزشکی خوندند مهمترین علتش این بوده که پزشک شدن براشون یک رویای دست نیافتنی بوده آیا؟!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
نوید شنبه 31 فروردین 1387 ساعت 09:37 ق.ظ http://bottles.blogsky.com

یک سری مطالبشو حذف کردی؟

فکر کردم شاید در پست های جداگانه بهتر باشه!
نظر تو چی یه؟! اینور بهتره یا در یک پست؟

نوید یکشنبه 1 اردیبهشت 1387 ساعت 08:39 ق.ظ http://bottles.blogsky.com

بستگی به قالبی که دوست داری داره. اگه گزارشی می خوای باشه با هم اگه می خوای رو هر کدوم فوکوس بشه جداگانه.

فکر کنم گزارشی بهتر بود!

حمید دوشنبه 2 اردیبهشت 1387 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام آدمک باران
من از شما در مورد سفر به اردن سوالاتی پرسیدم. خواهش می کنم به ایمیل من جواب بدین.
ممنونم

پاسخ دادم. اگه می دونید می تونم کمکی کنم بهم خبر بدید!

شلم شوربا چهارشنبه 4 اردیبهشت 1387 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.nimarasi.blogfa.com

إببخشید نظراتم ته کشیده

خواهش می شه!

مهشاد شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 12:55 ب.ظ

؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد